joi, decembrie 14, 2006

Niste randuri


E pacat! Va spun sincer. Simt ca nu mai traiesc. Toti in jurul meu spun ca nu mai stiu sa ma distrez. Am devenit morocanos. Nu mai stiu cum e sa te distrezi. Prietena merge singura la concerte si petreceri. Eu nu ma duc pentru ca muncesc. Sau cel putin asta e scuza mea. De fapt ma ascund in spatele serviciului, tocmai pentru ca nu stiu sa ma mai distrez. Mi-e frica sa nu ajung acolo si sa nu stiu cum sa ma distrez, sa stau ca idiotul si sa ma uit in stanga si in dreapta la toti cum danseaza, vorbesc, se simt bine. Nu mai stiu sa port o discutie normala cu cineva. Incep discutia si la un moment dat imi dau seama ca nu mai sunt la curent cu nimic din viata de zi cu zi. Nu am mai urmarit o emisiune TV sau sa ascult un post de radio de o bucata buna de timp. Ca sa nu mai zic de ziare, editoriale sau alte materiale informative. Norocul meu ca vecinul de deasupra asculta stirile cu volumul dat la maxim si asa mai aud si eu din pat cite ceva. Altfel nu aflam nici macar ca se opreste apa calda la mine in cartier.
Mda. Si ce e mai nasol e ca toate astea imi dau o stare de inferioritate. Ma simt - si o spun sincer - ca un prost. Si din cauza asta ma inchid in carapacea mea. Nu e corect. Si stiu asta. Nu e corect fata de familie. Fata de prieteni.

Asa ca vreau sa fac ceva in acest sens. Chiar vreau!! M-am saturat sa raman in urma, sa ma uit tot timpul din spate, de pe ultimele locuri. Vreau sa fiu eu cel din fata, de la pupitru, cel care vorbeste multimii. Si voi reusi! Va promit!!



P.S. : Cred ca o sa incep cu o carte :). E mai linistit.

2 comentarii:

muffin spunea...

stiu cum e sa uiti sa te distrezi. incearca reteta mea: te lupti cu lenea din rasputeri, cu presupusa greata/lene/ameteala/durere de cap pe care o folosesti ca scuza, ajungi undeva si bei mai mult de 3 beri. tot va fi ciudat dar te obisnuiesti;))

Galma spunea...

Iti raspund destul de tarziu....dar sa stii ca am aplicat metoda...ai dreptate - putin cate putin- incepe sa intre... doar ca e greu sa tii pasul..parca nu merge nici in exces - echilibrul e secretul! Oricum..10x ...bun pontul! :p