marți, iunie 13, 2006


prima impresie..... intotdeauna importanta!


Hmmm... ce sa va spun sa fac impresie buna? Sau mai bine zis de ce sa fac o impresie buna? Pentru cine sa fac o impresie buna? Cine sunteti voi ca sa-mi storc eu creierii sa va scriu ceva frumos? Pentru ce sa-mi chinui eu imaginatia si asa nu prea bogata? Si de ce trebuie intotdeauna prima impresie sa fie importanta? De ce trebuie sa fim seriosi si cuminti si bine crescuti ca sa facem o impresie buna? De ce nu putem fi naturali? Vreau sa ma comport asa cum ma simt - sa urlu atunci cind nu mai rezist, sa-mi caut instinctele animalice de mult timp adormite, sa pling atunci cind nu mai pot duce povara grea a atitor probleme adunate intr-un timp atit de scurt, sa rad in hohote atunci cind aud o gluma buna ... ... . Nu se poate asa ceva - cum sa urli, sa plangi, sa razi - ce esti? "Animal"? Doar "animalele" se comporta asa. Asa ca stai cuminte in scaunul tau, intr-un vagon de metrou plin pana la refuz, linga un betiv care duhneste de la o posta a "Unirea"(asta in cel mai bun caz), si incerci sa iti dai seama cine te calca pe degetele de la picioare - tipa blonda cu blugi mulati care nu stie cum sa scape de betivul care se tot freaca de ea, sau de baba care iti indeasa plasele in fata si mormaie ceva din care nu se intelege decit - "... tineretul din ziua de azi... nesimtiti.... niste porci... oof Dumnezeule! De ce l-au impuscat pe bietul Ceausescu? "; iar in mintea ta nu auzi decit : "But I'm a creep, I'm a weirdo/What the hell am I doing here?/I don't belong here"

Un comentariu:

Andrei Tanase spunea...

bah ai zis ca faci ceva ...ce mama dracu :D